ناگهان، ریاضی؛ ناگهان، علوم کامپیوتر :: کوردلیا شرلی

ناگهان، ریاضی؛ ناگهان، علوم کامپیوتر

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

این صفحه در مورد پروژهٔ کارشناسیم به روز می‌شه که در موردش خیلی هیجان‌زده‌ام. اینجا یه جورایی لاگ روزانه می‌ندازم در مورد بخش‌هایی از کار که پیش می‌برم. در کنار اون، مواد لازمی که دارم اینه که مقاله‌ای رو که برام در نظر گرفته شده پرینت بگیرم و بعد، یک دفترچه داشته باشم که احیانا ایده‌ها، سوالات و ارتباطاتی که به ذهنم می‌رسه توش مطرح کنم. اولین گامی که به نظرم می‌آد اینه که یک دور مقاله‌ام رو کامل بخونم و با رویکرد کلیش آشنا بشم. احتمالا قسمت‌های نه‌چندان کمی هست که نمی‌فهمم؛ بخش‌هایی که کاملا جدیده و بخش‌هایی که مربوط به مطالبیه که قبلا مطالعه کردم اما مطالعه‌ام دقیق نبوده یا اینکه فراموشش کردم. در حال حاضر در همین گامم. اگر حوصله کنم، توضیحاتی در مورد موضوع پروژه هم می‌دم. اگر بیشتر حوصله کنم، مباحث تکنیکال پروژه رو دقیق‌تر می‌نویسم و سعی می‌کنم توضیحاتی بدم که به فهمش کمک کنه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در ریشه‌شناسی واژۀ elephant، یکی از ریشه‌های آن را elu می‌دانند که فیل هم احتمالا از آن گرفته شده و elusophist یعنی فیل حکیم -با فرض درستی ساخت کلمه-. با این حساب آدرس وبلاگ ترکیب غلطی است، اما خب از آنجایی که واژه برساخته است، با نگاهی به وبگاه etymonline.com می‌توان املای آن را توجیه کرد. :))
در واقع نهایتا صرفا یک واژهٔ زیبا ساختم که غلط‌درغلطه. :))
اما داستان «کوردلیا شرلی» چیست؟ کوردلیا اسمی است که آنه شرلی -شخصیت کارتونی موردعلاقۀ من- دوست داشت می‌داشت، توی خیالش. اینجا هم چون من از فکر و خیالاتم می‌نویسم، ترجیح دادم یک اسم خیالی داشته باشد.
Designed By Erfan, Powered by Bayan