تماس با من :: کوردلیا شرلی

تماس با من

[برای نظرات و ارتباطاتی که لازمند ولی در قالب نظرات پست‌ها نمی‌گنجند. :)]

پ.ن: اگر صمیمی‌تر شدیم راه‌های ارتباطی دیگه‌ٔ هم رو هم می‌بینیم. :))

سلام خانم طالبی . 

خوبید ؟ سلامت باشید انشاءالله

 

غرض از مزاحمت یه سوال داشتم . من امسال کنکور دادم و میخوام انتخاب رشته کنم . رشته کامپیوتر رو میخوام برم ولی یه شکی رو یکی از دوستامون دارن و ما هم همینطور . اون شک هم در مورد رشته شماس یعنی علوم کامپیوتر . 

چون تقاضای علوم کامپیوتر نسبت به مهندسی کامپیوتر کمتره خوبیش اینه که میشه دانشگاه بهتری رو ازش قبول شد . 

میخواستم بدونم تفاوت اساسی این دو رشته یعنی مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر در چیه و آیا میصرفه که برای رفتن به دانشگاهی بهتر مهندسی کامپیوتر که علاقه اصلیم هست رو بزارم کنار ؟‌ اصلا رشته علوم کامپیوتر برای چه کساییه با چه علایقی ؟ 

 

تشکر .

سلام عزیزم. من یه مدتی کلا اینجا رو چک نکردم و پیامت رو خیلی خیلی دیر دیدم. عذر می‌خوام به هر صورت. امیدوارم انتخاب رشته‌ی خوبی داشته بوده باشی و الان هم از نتیجه‌اش راضی باشی. باز هم اگر کمکی بود، بگو در خدمتم.

سلام می‌دونم دیره و ممکنه نباشین، اما آدرس جدید؟:")

سلام خوشگلم. بله حتما.
https://elu-shirley.blog.ir/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در ریشه‌شناسی واژۀ elephant، یکی از ریشه‌های آن را elu می‌دانند که فیل هم احتمالا از آن گرفته شده و elusophist یعنی فیل حکیم -با فرض درستی ساخت کلمه-. با این حساب آدرس وبلاگ ترکیب غلطی است، اما خب از آنجایی که واژه برساخته است، با نگاهی به وبگاه etymonline.com می‌توان املای آن را توجیه کرد. :))
در واقع نهایتا صرفا یک واژهٔ زیبا ساختم که غلط‌درغلطه. :))
اما داستان «کوردلیا شرلی» چیست؟ کوردلیا اسمی است که آنه شرلی -شخصیت کارتونی موردعلاقۀ من- دوست داشت می‌داشت، توی خیالش. اینجا هم چون من از فکر و خیالاتم می‌نویسم، ترجیح دادم یک اسم خیالی داشته باشد.
Designed By Erfan, Powered by Bayan